La Palma

25 januari 2016 - Los Llanos, Spanje

Een weekje La Palma

Maandagochtend op tijd op Schiphol, begonnen met een Starbucks. Nog ff een luchtje kopen en op naar de gate. We moesten even wachten en om 5.45 uur mochten we boarden. Als snel kregen we te horen dat er een probleempje was met de verlichting en de radio, er moest een onderdeel vervangen worden. Rond 6.50 uur zijn we echt de lucht ingegaan. We hadden gekozen voor stoelen met extra beenruimte, dat gold helaas alleen voor de lengte . Na een lange vlucht 4,5 uur, kwamen we op la Palma aan. Ff wachten op de bagage en toen een rookpauze buiten het gebouw. Kom je buiten en daar schijnt de zon, wij liepen met dikke shirts aan. Na de rookpauze de auto ophalen, we hadden een auto van middelklasse gereserveerd, dan verwacht je toch geen Kia Picanto. Er paste niet eens 1 koffer in, dus de koffers maar op de achterbank en de handbagage achterin. Met de route beschrijving van Oceaanzicht op pad. Een pitstop voor de boodschappen en gauw door, om half 2 waren we bij t huisje en we konden er al snel in. Even een rondje door huis en tuin en toen maar ff bijkomen in de jacuzzi. De rest van de dag niet veel gedaan en vroeg naar bed!