Een dagje winkelen

28 januari 2016 - Santa Cruz de la Palma, Spanje

Donderdag zijn we naar Santa Cruz de la Palma gegaan, het is de hoofdstad dus ik vewacht daar toch wel leuke winkeltjes te vinden. Helaas, niks is minder waar, de mode loopt jaren achter, souvenirwinkels schaars en alsof dat nog niet erg genoeg was, regende het de hele dag. Ten lange leste de Mc Donalds maar in gedoken want ja we begonnen ook trek tr krijgen. Gert bestelde 2 Big Mac menu's (lekker veilig)   Maar kennelijk is ons Spaans niet zo heel erg goed want uiteindelijk kregen we 2 Big Mac menu's + een Big Mac menu original, dat was best veel dus een deel van de patat is in de buik van de hongerige duiven beland. Toen we naar de auto liepen kwamen we terecht in  een onooglijk souvenir winkeltje met een oud spaans dametje die zo ontzettend blij was dat iemand in het winkeltje kwam dat ze een kwartier in rap Spaans   Tegen ons aan het praten ging, . We kregen kushandjes bij vertrek, ook al begrepen we heel veel niet. Al met al een leuke ochtend al viel Santa Cruz tegen. S middagd thuis eerst eendutje en toen nog ff  in de jacuzzi.