Fijn een eindje wandelen

30 augustus 2013 - Nationaal park Söderåsen, Zweden

Voor vandaag stond een stukje wandelen op het programma, zo'n 20 km bij t huisje vandaan zit een Nationaal Park. Eenmaal daar wilden we de route van 3 km doen, ver genoeg voor niet geoefende wandelaars. Een prachtige route langs water, lopend dwars door het bos over houten planken, niks mis mee. Maar we zagen ergens t einde van de route; wel kikkertjes en slangetjes. ( de eerste waren leuk maar hoe verder we kwamen toen was ik er wel klaar mee). Op een gegeven moment moesten we via een houten bruggetje oversteken en toen kwamen we in een gedeelte met overal stenen en rotsblokken ( helaas t examen voor geit heb ik net niet gehaald). Wat een getob. En het ergste was er kwam maar geen eind aan. Na heel wat klauterpartijen en een flinke bergetappe over bosgrond ( heb wel eens beter gewandeld) stonden we eindelijk boven, toen moesten we nog zo'n stuk door het bos terug. Bahbah. Na een flinke tippel was eindelijk het einde in zicht, maar goed ook want ik had een spierpijn, blaren, echt alles deed pijn. Gelukkig niet alleen bij mij

1. Pa en Ma:
    30 augustus 2013
    Jammer dat de wandeltocht niet zo'n succes was. Prachtige
    plekjes weer op de foto. Bo heeft er zo te zien ook zin in.Hoe is
    het eten daar ?
  2. Jean-Pierre:
    30 augustus 2013
    Een mooie omgeving, ik ben benieuwd of ze in Zweden nu ook nederlands kunnen schelden, na 8 km wandelen.
  3. Esther:
    31 augustus 2013
    Jeetje nou dit was inderdaad een hele onderneming zeg! Balen voor jullie! Hoop dat de blaren en spierpijn snel hersteld!!
    Bos op de foto ziet er mooi uit! Xx