Een dag onthaasten

26 augustus 2013 - Hässleholm, Zweden

Gisterenavond lagen we bijtijds op bed, voor 22.15 uur al ( nu liggen wij nooit laat maar voor vakantiebegrippen is dit redelijk vroeg). Het resultaat was dan ook dat we al om 6.15 u aan de koffie en thee zaten. Prachtig zicht over de omgeving, zonnetje kwam op en er hing wat mist. Voor de rest hadden we niet veel gepland, eerst een dagje onthaasten. We gingen om een uur of half 9 boodschappen doen maar voor we bij de supermarkt waren kwamen we Tanne tegen, onze verhuurster. Van haar kregen we nog wat tips voor de supermarkt en toen op pad... Na de boodschappen zijn we snel terug gegaan naar het huisje. En hebben we lekker in de zon gezeten. Heerlijk zonnetje maar ook de wolken ervoor waren een welkome afwisseling. Het terras rond het huis kan afgesloten worden dus om Bo hoefven we ons geen zorgen te maken. Vanavond zijn we na het eten een wandeling wezen maken met Bo. De omgeving is echt mooi hier. We zagen een eekhoorn maar om m goed op de foto te krijgen is helaas niet gelukt.

morgen gaan we naar een elandenfarm toe.